0 تا 100 دوره آموزش جامع و پیشرفته سئو

Wiki Article


قبل از شروع این مقاله و ورود به بحث جذاب سئو خارجی، اجازه دهید نگاهی گذرا به یک نکته بیندازیم:

هدف گوگل ارائه بهترین و مرتبط ترین نتایج به کاربران است.

حال سوال اینجاست که گوگل بهترین و مرتبط ترین نتایج را در کجا شناسایی و رتبه بندی می کند؟!

البته عوامل زیادی در این فرآیند دخیل هستند; برخی از این عوامل به داخل سایت مربوط می شود و به گوگل کمک می کند تا محتوای شما را پیدا کند و مشکل را درک کند. با این حال، بخش دیگر خارج از سایت شما انجام می شود. گوگل، درست مانند یک انسان، شروع به مطالعه شما می کند. در این تحقیق گوگل به دنبال این است که ببیند شما چقدر در بین مردم اعتبار و پاداش دارید.

در مقاله امروز می خواهیم در مورد قسمت دوم (سئو خارجی) صحبت کنیم و ببینیم برای اولین شدن باید از چه تکنیک هایی در سئو خارجی استفاده کنیم.

اگر به خاطر داشته باشید قبلاً به طور مفصل در مورد معنای سئو صحبت کرده بودیم و در سایر مقالات جدید به طور مفصل در مورد سئو در سایت صحبت کردیم. اما یک بار دیگر، اجازه دهید بسیار مختصر باشیم. (اگر با سئو و سئو در صفحه آشنایی دارید، کادر زیر را مطالعه نکنید.)

ساده ترین تعریف سئو این است:

بهینه سازی موتور جستجو

این بدان معناست که سایت ما را آماده کنیم تا به راحتی توسط گوگل پیدا شود، خوانده شود و رتبه بندی شود.

کارشناسان سئو این بهینه سازی را به دو قسمت بهینه سازی داخلی (On-page SEO) و بهینه سازی خارجی (Off-Page SEO) تقسیم کرده اند.

بهینه سازی یا سئوی داخلی سایت تمام کارهایی است که ما در سایت خود انجام می دهیم تا تمامی صفحات و محتوای سایت برای موتور جستجو بهینه شود.

اما سئو خارجی ...؟

بعدا متوجه خواهیم شد.

سئو خارج از صفحه چیست؟
تمام تکنیک هایی که خارج از سایت خود برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می کنیم، سئوی خارجی نامیده می شوند.

منظور ما در خارج از سایت کجاست؟

چگونه یک کسب و کار کوچک می تواند در سئو موفق باشد؟ حتما بخوانید: چگونه یک کسب و کار کوچک می تواند در سئو موفق باشد؟
سایر سایت ها، شبکه های اجتماعی و حتی جستجوی برند ما در گوگل از جمله سیگنال های خارجی هستند که بر رتبه بندی نتایج تاثیر می گذارند.

سئو خارجی و سئو داخلی در یک نگاه
برای درک تفاوت بین سئو داخلی و خارج از سایت، به تصویر زیر نگاه کنید.

سئوی داخلی و سئوی خارجی در یک نگاه همانطور که به نظر می رسد، بیشتر تمرکز سئوی خارجی روی نشان دادن این است که دیگران (چه در سایت های دیگر و چه در رسانه های اجتماعی) سایت یا محتوای شما را تایید کرده اند.

گوگل این تایید را از طریق لینک های ارائه شده به سایت شما، بحث هایی که در مورد شما در شبکه های اجتماعی صورت گرفته و حتی تعداد دفعاتی که کاربران نام برند شما را جستجو کرده اند، تشخیص می دهد.

در ادامه در مورد تکنیک های دقیق سئو خارجی صحبت خواهیم کرد. قبل از آن، اجازه دهید به یک سوال ساده پاسخ دهیم.

چرا سئو خارجی اینقدر مهم است؟
حدود 200 عامل مهم در رتبه بندی نتایج گوگل دخیل هستند. به عبارت دیگر، بر اساس این 200 عامل، گوگل تصمیم می گیرد که کدام سایت رتبه اول را کسب کند یا کدام یک رتبه دوم را کسب کند. [این فاکتورها را می توانید در مقاله 200 فاکتور مهم رتبه بندی سایت ها (به روز رسانی 2020) مطالعه کنید.]

واقعیت این است که حدود 50 درصد از این عوامل مربوط به سئو خارجی است.

از طرف دیگر گوگل به تخصص، اعتبار و قابلیت اطمینان سایت ها توجه ویژه ای دارد. این را می توان از کتابچه ای که گوگل برای رتبه بندی خود منتشر می کند، مشاهده کرد. در این بروشور گوگل به صراحت به بازبینان خود می گوید که به E-A-T (مخفف تخصص، اعتبار و اعتبار) ناشر محتوا، نویسنده مقاله و حتی شهرت برند توجه دارند. (اگر به این بروشور منتشر شده توسط گوگل برای موتور جستجو علاقه مند هستید، منتظر یک شگفتی در پایان این مقاله باشید.)

کمی بالاتر اشاره کردم؛ یکی از راه های نشان دادن اعتماد و جلب اعتماد، انجام سئو خارج از سایت است.

خوب، بیایید به سراغ تکنیک هایی برویم که برای یادگیری سئو خارجی Trahysite در سایت خود نیاز دارید.


آیا به دنبال یک شغل پردرآمد آنلاین هستید؟
در عصر فرصت های اینترنتی بهترین راه را به شما نشان خواهیم داد!
برای مشاوره رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید.
من 021-58438 Inside 1 را شروع می کنم
با تکنیک های مدرنی که از سئو خارج از صفحه آمده است، آشنا شوید
بسیاری از بهینه سازان تازه کار معتقدند که سئوی خارجی معادل گرفتن بازخورد است. این به این معنی است که اگر روی دریافت لینک از هزاران سایت مختلف تمرکز کنیم، گوگل ما را به بالاترین نتایج خود خواهد رساند.

این یک تصور اشتباه است! سئوی خارجی وب سایت علاوه بر لینک سازی شامل بخش های دیگری نیز می باشد.

اگر بخواهیم یکی از کارهایی که می توانید برای سئوی خارجی انجام دهید را نام ببریم، به احتمال زیاد مقاله نامفهوم و گیج کننده خواهد بود. به همین دلیل است که ما تمام تکنیک ها را به 3 بخش تقسیم می کنیم، سپس هر بخش را باز می کنیم، سعی می کنیم مفهوم را به شما واگذار کنیم و سپس شما را به مطالعه بیشتر هدایت می کنیم. (بهتر نیست؟)

Report this wiki page